Pohyb a zdraví

Pohyb je pro naše fyzické i duševní zdraví velmi důležitý. Potřebujeme ho všichni, dokonce ikdyž jsme nemocní.

Patřite mezi ty, kteří neradi sportují. Zkuste se zamyslet na tím, proč. Můžete mít pohyb spojený s něčím nepříjemným.

Ve škole jste museli přeskočit vysokou kozu, vylézt co nejvýš na tyči, doběhnout v čase okruh na stadionu, udělat výmik. Musíte se hýbat, aby jste nebyli tlustí. Máte předplacenou permanentku a musím tam jít, jinak vám propadne. Sportujete večer po práci, když už nemáte tolik sil.

Proč??? Najděte to a přehodte výhybku, sportujte pro radost z pohybu. Co od toho očekáváte, krásné a zdravé tělo, spokojenou mysl. Já se vždy soustředím na to, jak se při tom cítím. Když jsem někdy línější, myslím na ten úžasný pocit jak se budu cítit až poběžím, pojedu na bruslích, nebo na kole.

Sportujte klidně jen 15 – 30 minut několikrát týdně. Nejlépe ráno, než začne pracovní den. Najděte pohyb, který Vás bude těšit a budete se v něm cítit jako doma. Nic by nemělo být přes moc.

Velmi ráda sportuji sama, jen sama za sebe, nechci si u toho povídat, jen být sama se sebou a svým tělem. Brzy ráno, je všude klid a vy můžete nasát úžasnou klidnou energii do svého těla.

Zkuste se také nacítit na své tělo, jaké to pro něj je, když svaly masírují váš lymfatický systém a vylučují se toxiny z těla. Jak dáváte svému tělu kyslík a vydechujete všechny nečistoty. Jak si doslova chrochtá blahem 😉

Tak sportu zdar!